reject-garanti - فروشگاه 3710 شیراز

مقایسه اقلام

reject-garanti - فروشگاه 3710 شیراز

فروشگاه اینترنتی 3710 با اتکا به خداوند ودرجهت ارایه خدمتی متمایز به هموطنان عزیز درعرصه فروش لوازم خانگی به صورت اینترنتی دراین راستا می کوشد تا هرسفارش درشرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.باوجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید ، با مسایلی روبرو شوند که فروشگاه اینترنتی 3710 خدماتی در چهار چوب ضمانت بازگشت کالا  به مدت 7 روز در نظر گرفته است.این خدمات باعث می گردد تا مشتریان عزیز با خیال راحت و با امنیت کامل  از فروشگاه 3710 خرید کنند. بازگشت کالا در فروشگاه 3710 مربوط به موارد زیر می شود :

1- عدم اصالت کالا(هرگونه مغایرت کالا با موارد مندرج در سایت رسمی فروشگاه اینترنتی 3710)

2- نقص ظاهری کالا(هرگونه ضربه ناشی از حمل کالا تا مقصد).

3- نقص فنی کالا در حین نصب توسط نصاب شرکت کالای مورد نظر.

- در صورتی که کالای خریداری شده نیاز به نصب داشته باشد و در صورتی که نصاب شرکت مربوطه در حین نصب کالا به مشکلی فنی از کالا برخورد کند . کالا تعویض خواهد گردید.

- بعد از ارسال کالا توسط فروشگاه 3710 لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش ، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش 3710 از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد.

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به 3710 بازگردانده شود.  هرگونه آسیبی به کارتن یا ایجاد دستنوشته و غیره روی کارتن  امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید .برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.) فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید. اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

دقت فرمایید که بازگشت کالا از همان طریقی انجام گردد که کالا را دریافت نموده اید به طور مثال اگر از طریق کالا رسان چاپار دریافت کالا انجام گرفته باز گشت کالا نیز باید ازطریق همان شرکت انجام گیرد

می توانید در صورت نیاز به استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت با شماره تماس 3710-071 تماس حاصل فرمایید و با اتصال به بخش خدمات پس از فروش 3710 مشکل خود را با کارشناس در جریان بگذارید و یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس info@3710.ir می توانید با خدمات در ارتباط باشید همچنین فکس فروشگاه نیزاز طریق شماره 3710-071 داخلی 112 در اختیار شما می باشد.

 

پشتیبانی

ورود کاربران

ثبت نام عضو جدید

حساب کاربری من

خروج از حساب کاربری