مقایسه اقلام

پرسش و پاسخ های متداول - فروشگاه 3710 شیراز

آیا بدون عضویت در سایت می توانم خرید کنم؟

کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما از طریق حساب کاربری خود برای شما ثبت سفارش کنند و بعد از ثبت سفارش و گرفتن شماره های تماس و آدرس محل دریافت سفارش، کالا برای شما ارسال خواهد شد.

پس از ثبت سفارش چقدر طول می کشد سفارش برای من ارسال شود؟

   3710 بر آن است تا در حداقل زمان ممکن این کار انجام شود، این پروسه به طور متوسط برای مشتریانی که تا قبل از ساعت 20:00 روزهای غیرتعطیل سفارش خود را ثبت نمایند، از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل کالا درب منزل مشتری در شیراز 3 ساعت و در شهرستانها 24 ساعت به طول خواهد انجامید. این پروسه در روزهای تعطیل رسمی به تعداد روزهای تعطیلی به تعویق خواهد افتاد.

آیا می توانم از نزدیک فروشگاه مرکزی 3710 را ببینم؟

شما می توانید برای بازدید از انبار مرکزی فروشگاه 3710 به آدرس: شیراز بولوار زینبیه پشت بیمارستان حضرت زینب (س) انتهای خیابان اسلامی و دفتر مرکزی مجموعه اداری فروشگاه 3710 به آدرس: شیراز بولوار زینبیه ابتدای خیابان اسلامی نبش کوچه مراجعه و از نزدیک دیدن فرمایید.

چطور می توان در سایت 3710 ثبت نام کرده و سفارش خود را ثبت نمود؟

برای ثبت درخواست سفارش خود می بایست در سایت 3710 عضو شوید. برای اینکار بعد از کلیک روی گزینه عضویت در سایت و پرکردن فرم عضویت (البته سعی کنید کد امنیتی و نشانی خود را با دقت کامل پر کنید چرا که نشانی شما یکی از پل های ارتباطی ما می باشد) یک پیغام از طرف مدیریت سایت به صندوق پستی (ایمیل) شما ارسال می شود که حاوی یک کد تاییدیه می باشد با وارد کردن کد تایید، درخواست عضویت شما تکمیل شده و شما یکی از اعضای فروشگاه ما خواهید بود. امیدواریم خدمت رسان خوبی برای شما باشیم.

آیا می توانم به صورت حضوری سفارشم را تحویل بگیرم؟

شما می توانید با حضور در محل انبار مرکزی 3710 به آدرس: شیراز بولوار زینبیه پشت بیمارستان حضرت زینب (س) انتهای خیابان اسلامی، به صورت حضوری سفارش خود را دریافت نمایید. البته در این روش بعد از تحویل سفارش به هیچ وجه کالا مرجوع نخواهد شد.

آیا می توانم بصورت حضوری پرداخت کنم؟

برای پرداخت حضوری شما می توانید با حضور در محل انبار مرکزی فروشگاه3710 واقع در بولوار زینبیه خیابان اسلامی فروشگاه توکلیان و با اعلام شماره سفارش، مبلغ سفارش خود را پرداخت می نمایید (پس چه لزومی دارد خرید بصورت اینترنتی صورت گیرد؟ درست است که در این روش نیاز به حضور خود یا نماینده شما می باشد اما ما اطمینان می یابیم که شما با اطلاع کامل از ویژگی های محصولات آن محصول را سفارش داده اید و در ضمن گستره محصولات ما را در یکجا دیده، مقایسه کرده و سفارش می دهید و البته با قیمتی باورنکردنی خرید می نمایید)

چطوری پرداخت آنلاین رو انجام بدم؟

این روش پرداخت بسیار راحت می باشد شما می توانید از طریق درگاه بانک ملت که در سایت 3710 تعبیه شده فرم خرید اینترنتی بانک (که شامل شماره کارت، رمز دوم کارت، کد cvv2 کارت و تاریخ انقضای کارت می باشد) را پر کرده و مبلغ سفارش خود را پرداخت کنید.

آیا می توانم موقع تحویل کالا، هزینه آنرا پرداخت کنم؟ 

شما می تونید مبلغ سفارش خود را در منزل یا محل کار خود بعد از تحویل گرفتن کالا و مشاهده صحت کالا با مندرجات سایت و سفارش خود پرداخت کنید که در این روش هم می توانید با دستگاه کارتخوان سیار که همراه پیک ارسال می شود مبلغ سفارش را  با کشیدن کارت پرداخت نمایید و هم می توانید پرداخت نقدی داشته باشد.

آیا امکان پرداخت کارت به کارت وجود دارد؟

پرداخت کارت به کارت مختص آن دسته از مشتریانی می بشد که امکان پرداخت از طریق درگاه بانک ملت برای آنها میسر نیست این دسته از مشتریان می بایست مبلغ سفارش خود را به شماره کارت بانکی (5022291054390875 بانک پاسارگاد به نام علی اکبر توکلیان صالح) کارت به کارت نمایند و شماره پیگیری را به مدیر فروشگاه با شماره تلفن 37279217-071 و یا از طریق پشتیبانی آنلاین به پشتیبان فروشگاه اعلام نمایند تا سفارش تکمیل و ارسال گردد.

در چه ساعاتی از طول روز می توانم از سایت خرید کنم؟

دسترسی به وب سایت و خرید آنلاین از فروشگاه 3710 در تمامی ساعات روز امکان پذیر می باشد. پردازش سفارشاتی که در روزهای غیر اداری ثبت شده باشند از اولین روز اداری پس از ثبت سفارش آغاز خواهد شد.

 

آیا سفارش پس از ثبت قابلیت ویرایش یا لغو را خواهد داشت ؟

سفارش تا زمانی که پرداخت آن نهایی نشده باشد قابلیت ویرایش و لغو را خواهد داشت. اما بلافاصله پس از پرداخت، سفارش دیگر قابل ویرایش و لغو نخواهد بود. مگر از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش 3710 که باید قبل شروع مراحل پردازش سفارش انجام بپذیرد.

 

من یک پرداخت اینترنتی ناموفق داشتم ولی مبلغ از حساب من کسر شد چطور می تونم پیگیری کنم ؟

اگر پرداخت انجام شده ناموفق باشد و مبلغ از حساب شما کسر شود، در کمتر از 72 ساعت مبلغ به حساب شما برگشت داده خواهد شد. اگر پس از 72 ساعت برگشت مبلغ انجام نگرفت با واحد پشتیبانی3710 تماس گرفته و درخواست پیگیری خود را اعلام نمایید.

 

چطور مطمئن شوم بعد از اینکه پرداخت رو انجام دادم سفارش حتما برای من ارسال می شود؟

 

برای خرید از هر فروشگاه اینترنتی باید دقت داشته باشید که این فروشگاه داری نماد الکترونیکی باشد. این نماد از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی اطلاعات هر فروشگاه و اطمینان از صحت و اعتبار این اطلاعات اعطا می شود. وب سایت های دارای این نماد همواره از سوی این سازمان مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت مشاهده تخلف در نحوه کارکرد و ارائه خدمات، این نماد باطل می شود.

 

کالای ارسال شده  برای من با کالایی که در سایت دیده بودم متفاوت است چکار کنم ؟

در صورتیکه کالای ارسالی برای شما با کالای مورد سفارش شما متفاوت باشد طبق قوانین 7 روز ضمانت بازگشت کالا می توانید با واحد خدمات پس از فروش3710 تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کنید. در صورت تایید کارشناسان، کالا برای 3710  ارسال می شود و نسبت به موجودی کالا و درخواست کاربر، کالا یا تعویض می شود و یا مبلغ کالا به حساب کاربر بازگردانده می شود.

 

آیا 3710 هزینه حمل کالای برگشتی را پرداخت می نماید؟

  • به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی به شما بازپرداخت خواهد شد.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا ارسال شود.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان 3710، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

من سفارش خود را کنسل کرده بودم اما سفارش به دست من رسیده است؟

اگر سفارش کنسل شده برای شما ارسال شده است لطفا از تحویل آن خودداری کنید و در صورتی که آنرا تحویل گرفته اید طبق شرایط بازگشت کالا در سایت 3710 عمل نمایید.

من سفارشم را تحویل گرفتم اما از آن راضی نیستم می توانم درخواست تعویض کالا را داشته باشم؟

متأسفانه طبق شرایط و ضوابط 3710 تعویض و یا بازپس ‌گرفتن کالا امکان‌پذیر نیست. به این نکته توجه داشته باشید که شما با تحویل کالا، سفارش خود را پذیرفته‌اید و تنها در صورتی که در هنگام استفاده از آن به مشکلی بر خوردید، می‌توانید از کارشناس 3710 کمک بخواهید. در این صورت همکاران ما خوشحال خواهند شد که در برطرف شدن مشکل شما را همراهی نمایند.

 

در صورتیکه پاسخ سوالات خود را نیافته اید با شماره تماس 3710-071 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

پشتیبانی

ورود کاربران

ثبت نام عضو جدید

حساب کاربری من

خروج از حساب کاربری