قوانین و ضوابط فروشگاه 3710
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از فروشگاه اینترنتی 3710 به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب سایت فروشگاه اینترنتی 3710 هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی و سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات فروشگاه اینترنتی 3710 است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های فروشگاه اینترنتی 3710 منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای فروشگاه اینترنتی 3710 تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی 3710 اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات فروشگاه اینترنتی 3710 استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به فروشگاه اینترنتی 3710 ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما تایید میکنید که فروشگاه اینترنتی 3710 به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد فروشگاه اینترنتی 3710 برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه اینترنتی 3710 را در پروفایل خود لغو کنند.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
فروشگاه اینترنتی 3710 به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند. فروشگاه اینترنتی 3710 متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی 3710، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید. در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی 3710، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است. تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما کاربران و مشتریان گرانقدر، پایگاه رسمی این سایت یعنی
3710.ir
و یا ایمیل رسمی سایت به آدرس
info [at] 3710.com
است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. فروشگاه اینترنتی 3710 به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی 3710، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه اینترنتی 3710 محفوظ است. فروشگاه اینترنتی 3710 در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت فروشگاه میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
فروشگاه اینترنتی 3710 همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه اینترنتی 3710 تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند. آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به فروشگاه اینترنتی 3710 اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به فروشگاه اینترنتی 3710 ارسال شود.
7 روز ضمانت بازگشت کالا
مشتری هنگام تحویل کالا موظف است کالا را از نظر فیزیکی بررسی نماید تا از نظر ظاهری کالا شکستگی و یا کسری نداشته باشد و در صورت داشتن هر گونه مشکل فیزیکی مشتری باید از گرفتن کالا خودداری نماید و مراتب را به فروشگاه اینترنتی 3710 اطلاع دهد. لذا پس از دریافت کالا فروشگاه اینترنتی 3710 هیچ گونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت. همچنین 7 روز مهلت دارد تا از کالا استفاده نموده و تنها در صورت خرابی و مشکلات سخت افزاری امکان تعویض فراهم می باشد.
مشتری قبل از 7 روز نسبت به شکایت خود اقدام نماید، عدم ارسال شکایت در طول مدت ذکر شده به منزله عدم بروز مشکل فنی در کالا می باشد.
مشکلات فنی مورد تایید کارشناسان فروشگاه قرار بگیرد که این ایرادها ناشی از وارد شدن ضربه به کالا، نوسانات برق، آب خوردگی و سایر مشکلات عمدی نباشد.
نمایندگی
فروشگاه اینترنتی 3710 در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به فروشگاه اینترنتی 3710 اطلاع دهید.
چه مقدار زمان می برد تا سفارش به دستم برسد ؟
در صورتی که سفارش شما مربوط به شیراز باشد در عرض 24 – 48 ساعت برای شما ارسال می شود در شهرستان ها بین 2 تا 7 روز کاری بعد از واریز وجه کالا محصول مورد نظر برایتان ارسال می شود هزینه ارسال کالا به شهرستان طبق تعرفه پست، تیپاکس، چاپار یا باربری دریافت می شود.
آیا همراه سفارش هدیه ای هم ارسال می شود؟
در صورتی که سفارش شما همراه با هدیه باشد، هدیه همراه آن ارسال می شود.
اگر سوالی در خصوص کالایی داشته باشم چطور می توانم آن را بپرسم؟
بخش پشتیبانی و فروش ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات در خصوص کالاهای سایت می باشد شما می توانید فقط با یک تماس سوالات خود را مطرح نمایید. در صورت هر گونه سوال در مورد کالا و خدمات فروش می توانید با شماره 3710-071 تماس حاصل فرمائید.
شرایط و ضمانت بازگرداندن کالا و بازگشت وجه
از آنجایی که حفظ رضایتمندی مشتریان در اولویت فروشگاه اینترنتی 3710می باشد
لذا این سایت امکان بازگرداندن و تعویض کالای خریداری شده توسط مشتریان را با توجه به شرایط عمومی ارجاع کالا فراهم نموده است.
مشتری میتواند کالای خریداری شده را (درصورت باز نکردن پوشش دور بستهبندی محصول)
و تمام هدایای همراه آن در صورت عدم مخدوش کردن برچسب اصالت کالا تا ۲ روز پس از دریافت کالا با پر کردن دقیق فرم همراه کالا و طی مراحل بازگشت کالا را مرجوع نمایید.
کارشناسان خدمات پس از فروش بعد از بررسی درخواستهای اعلام شده در مورد تعویض، جایگزینی یا استرداد هزینه تصمیم گیری میکنند.
تعویض کالا مشروط به موجود بودن کالای مورد نظر در انبار است.
درصورتی که کالا توسط مشتری آسیب دیده باشد امکان تعویض یا بازگشت وجه لغو میگردد و کالا با هزینه مشتری به ایشان برگشت داده می شود. شرکت فقط 10 روز ضمانت می کند کالا را با نظر مشتری برگشت دهد . و بیش از این تاریخ شرکت هیچ گونه تعهدی در خصوص کالای موردنظر را ندارد.
استفاده از ۲روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد;
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۲ روز پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی 3710 اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول مرجوعی نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه اینترنتی 3710 بازگردانده شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات،آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس مرجوعی ،خسارت وارده به کالا در اثر حمل و نقل و جابجایی نادرست، روشن نشدن دستگاه (مواردی که دستگاه به صورت پلمپ شده ارسال می گردد) را شامل می شود.
اشکال های فنی و ظاهری مانند شکستگی، خط و خش و…که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:
– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی 3710 از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
-شرکت همیشه سعی بر موجود بودن تمام کالاها در سایت را دارد اما در صورتی که کالا در انبار شرکت موجود نبود ، شرکت می تواند با تماس تلفنی درخواست را تغییر به کالای دیگر یا بازگشت وجه به ایشان نماید و مشتری هیچ گونه شکایتی نسبت به این روند را نخواهد داشت.
کالا های بهداشتی و آرایشی به علت مسائل بهداشتی شامل قوانین تعویض یا بازگشت کالا نمی شود.
– فاکتور بدون مهر فروشگاه اینترنتی 3710 فاقد اعتبار می باشد.