ماسک مو باآبکشی 22 آرکانوم عصاره سیر

ویژگی‌های محصول:

  • 500 میل
  • با آبکشی
  • مناسب انواع مو
  • حاوی عصاره سیر
  • جلوگیری از ریزش تارهای مو
  • تغذیه و احیا بافت آسیب دیده مو
  • تقویت و کنترل کننده ریزش مو
  • تضمین سلامت کامل تار های مو
  • با قابلیت تغذیه سلولی با استفاده از ویتامین های K، E، C و ویتامین های گروه B
  • ایجاد تسهیل در روند تولد سلول های جدید با بهره گرفتن از فولیک اسید
  • سرشار از کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم، روی، مس، منگنز، سلنیوم، فسفر
  • ساخت ایران

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی ماسک مو باآبکشی 22 آرکانوم عصاره سیر

ماسک مو باآبکشی 22 آرکانوم عصاره سیر:

مو ها بر اثر عواملی مثل رنگ مو و دکلره یا بالا رفتن سن و شرایط آب و هوا نازک،ضعیف و دچار آسیب میشوند.برای جلوگیری و درمان آسیب دیدگی موها میتوانیم از ماسک موها استفاده کنیم.ماسک موها میتوانند با قابلیت آبرسانی،ترمیم کنندگی،تقویت کنندگی ویا ضد ریزش باشند.

ماسک مو باآبکشی 22 آرکانوم عصاره سیر، یک محصول عالی برای تقویت و مراقبت از موها می باشد. درون ترکیبات این ماسک مو آلیسین گرفته شده از سیر وجود دارد که اصطلاحا به آن روغن سیر می گویند. آلیسین یک ماده زرد رنگ است روی سطح موها یک لایه محافظ ایجاد کرده و از نفوذ آلودگی ها، باکتری و قارچ به موها جلوگیری می کند.

طریقه مصرف ماسک مو باآبکشی 22 آرکانوم عصاره سیر:

ماسک مو را روی موهای نم‌دار قرار داده و کاملا ماساژ دهید تا مواد فعال ماسک در کلیه قسمت‌ها پخش شود. 5دقیقه صبرکنید و با آب ولرم آبکشی کنید.

مشخصات فنی ماسک مو باآبکشی 22 آرکانوم عصاره سیر

برند
برند

آرکانوم

کشور سازنده

ایران

شرکت

شکوفا منش

سایر مشخصات
مناسب برای موهای

انواع مو

نوع

با آبکشی

حجم

500 میل

رایحه

دارد

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

دیدگاهها

  1. ساره

    همیشه فکر می‌‌کردم موهام بوی سیر می‌‌گیره، چون از سیر متنفرم، ولی واقعا اینجوری نبود خیلی هم از این ماسک مو راضیم، مقرون به‌‌صرفه هست

دیدگاه خود را بنویسید

یخچال فریزر

8,612 کالا

فريزر صندوقی برفاب BARFAB مدل CF-430L با ظرفیت 350 لیتر

2 موجود

قیمت اصلی: 28.670.000 تومان بود.قیمت فعلی: 26.064.000 تومان.

فریزر ایستکول EastCool مدل 2999 سفید 9 فوت

1 موجود

قیمت اصلی: 20.468.000 تومان بود.قیمت فعلی: 18.390.000 تومان.

فریزر پارس PARS مدل نوفراست 1700 (اوان)

5 موجود

قیمت اصلی: 30.807.000 تومان بود.قیمت فعلی: 26.300.000 تومان.

فریزر پارس PARS مدل نوفراست بوران (آوین)

5 موجود

قیمت اصلی: 31.953.000 تومان بود.قیمت فعلی: 27.300.000 تومان.

فریزر پارس PARS مدل نوفراست بوران پلاس سفید

1 موجود

قیمت اصلی: 34.320.000 تومان بود.قیمت فعلی: 29.300.000 تومان.

فریزر پارس PARS مدل نوفراست بوران پلاس نقره ای

1 موجود

قیمت اصلی: 35.813.000 تومان بود.قیمت فعلی: 30.530.000 تومان.

فریزر دوو DAEWOO مدل SFi-20MW هوشمند IOT

3 موجود

قیمت اصلی: 56.000.000 تومان بود.قیمت فعلی: 52.300.000 تومان.

فریزر صندوقی ایستکول EastCool مدل TM-40320

1 موجود

قیمت اصلی: 27.677.000 تومان بود.قیمت فعلی: 25.500.000 تومان.

یخچال ایستکول EastCool مدل 2835 سفید 5 فوت

5 موجود

قیمت اصلی: 11.998.000 تومان بود.قیمت فعلی: 10.430.000 تومان.

یخچال ایستکول EastCool مدل 2835 نوک مدادی 5 فوت

1 موجود

قیمت اصلی: 12.298.000 تومان بود.قیمت فعلی: 10.710.000 تومان.

یخچال ایستکول EastCool مدل 2919 سفید 9 فوت

5 موجود

قیمت اصلی: 15.421.000 تومان بود.قیمت فعلی: 13.380.000 تومان.

یخچال ایستکول EastCool مدل TM4294شوکیس 5 فوت سفید

1 موجود

قیمت اصلی: 17.988.000 تومان بود.قیمت فعلی: 15.590.000 تومان.

یخچال ایستکول EastCool مدل TM4294شوکیس 5 فوت مشکی

1 موجود

قیمت اصلی: 18.288.000 تومان بود.قیمت فعلی: 15.870.000 تومان.

یخچال پارس PARS مدل لاردر 1700 با آبسردکن (اوان)

5 موجود

قیمت اصلی: 29.883.000 تومان بود.قیمت فعلی: 25.500.000 تومان.

یخچال پارس PARS مدل نوفراست بوران (آوین)

3 موجود

قیمت اصلی: 31.303.000 تومان بود.قیمت فعلی: 26.700.000 تومان.

یخچال پارس PARS مدل نوفراست بوران پلاس با آبسردکن سفید

1 موجود

قیمت اصلی: 33.311.000 تومان بود.قیمت فعلی: 28.400.000 تومان.

یخچال پارس PARS مدل نوفراست بوران پلاس با آبسردکن نقره ای

1 موجود

قیمت اصلی: 34.805.000 تومان بود.قیمت فعلی: 29.670.000 تومان.

یخچال ساید بای ساید دیپوینت مدل INSIDER W سفید

1 موجود

قیمت اصلی: 104.044.000 تومان بود.قیمت فعلی: 98.440.000 تومان.

یخچال فریزر ایستکول EastCool مدل TM-4321 کمبی سفید ۱۳ فوت

1 موجود

قیمت اصلی: 24.031.300 تومان بود.قیمت فعلی: 21.390.000 تومان.

Online Sports Nutrition and Natural Dietetics.

Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required. It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.

The villagers are out there with a vengeance to get that Frankenstein

You made all the required mock ups for commissioned layout, got all the approvals, built a tested code base or had them built, you decided on a content management system, got a license for it or adapted:

  • The toppings you may chose for that TV dinner pizza slice when you forgot to shop for foods, the paint you may slap on your face to impress the new boss is your business.
  • But what about your daily bread? Design comps, layouts, wireframes—will your clients accept that you go about things the facile way?
  • Authorities in our business will tell in no uncertain terms that Lorem Ipsum is that huge, huge no no to forswear forever.
  • Not so fast, I'd say, there are some redeeming factors in favor of greeking text, as its use is merely the symptom of a worse problem to take into consideration.
  • Websites in professional use templating systems.
  • Commercial publishing platforms and content management systems ensure that you can show different text, different data using the same template.
  • When it's about controlling hundreds of articles, product pages for web shops, or user profiles in social networks, all of them potentially with different sizes, formats, rules for differing elements things can break, designs agreed upon can have unintended consequences and look much different than expected.

This is quite a problem to solve, but just doing without greeking text won't fix it. Using test items of real content and data in designs will help, but there's no guarantee that every oddity will be found and corrected. Do you want to be sure? Then a prototype or beta site with real content published from the real CMS is needed—but you’re not going that far until you go through an initial design cycle.

Read more
fce15a386b"},"swiperClass":"swiper","settings":{"page":[],"editorPreferences":[]},"kit":{"active_breakpoints":["viewport_mobile","viewport_tablet"],"global_image_lightbox":"yes","lightbox_enable_counter":"yes","lightbox_enable_fullscreen":"yes","lightbox_enable_zoom":"yes","lightbox_enable_share":"yes","lightbox_title_src":"title","lightbox_description_src":"description"},"post":{"id":19204,"title":"%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9%20%D9%85%D9%88%20%D8%A8%D8%A7%D8%A2%D8%A8%DA%A9%D8%B4%DB%8C%2022%20%D8%A2%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%85%20%D8%B9%D8%B5%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%D8%B3%DB%8C%D8%B1%2B%20%D9%86%D9%82%D8%AF%20%D9%88%20%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C","excerpt":"\u0648\u06cc\u0698\u06af\u06cc\u200c\u0647\u0627\u06cc \u0645\u062d\u0635\u0648\u0644:<\/b>\r\n